Bakı tıxaclarının və ümumiyyətlə Azərbaycanda tıxacların 4 (dörd) əsas yaranma səbəbi var.
1-ci, sürücü mədəniyyətsizliyi və savadsızlığı (bu da sürücülük təhsilinin müvafiq qaydada verilməməsi və sürücülük vəsiqəsinin qryri-qanuni əldə edilməsindən əmələ gəlir).
2-ci, piyada mədəniyyətsizliyi və məsuliyyətsizliyi (bu, marifləndirmənin zəifliyi və piyadanın həmişə haqlı olması yanaşmasından formalaşıb).
3-sü, yol infrastrukturunun düzgün qurulmaması, ictimai nəqliyyat sxeminin düzgün təşkil edilməməsi (bu, mütəxəsislərin qeyri peşəkarlığı, qeyri peşə sahiblərinin işə rəhbərliyi və daşınmalarda monopoliyanın mövcudluğundan irəli gəlir).
4-cü, DİN Dövlət Yol Polisinin mahiyyətinə uyğun xidməti fəaliyyətsizliyi (Dövlət Yol Polisinin yol nəqliyyat sistemində təhlükəsizliyinin təmin edilməsini hadisələri qabaqlamaq, qaydaların pozulmasının qarşısını almaq əvəzinə, pozuntulara görə inzibati cərimələrin tətbiq etməyi əsas vəzifəsi hesab edir).
Digər çox vacib bir məsələ də yol nəqliyyat hadisələri zamanı piyadalarla bağlıdır. Belə ki, hüquq-mühafizə orqanları və məhkəmə piyadalarla bağlı inzibati və cinayət işlərində bir mənalı olaraq piyadanın marağı tərəfindən çıxış edir və sözsüz ki, bu da öz növbəsində piyadaların məsuliyyətsizliyinə rəvac verir.
Qənaət ondan ibarətdir ki, tıxacların ləğvi üçün ilk növbədə məktəblərin formatına uyğun tam fəaliyyətinin təşkili, sürücü vəsiqələrini verilməsində qanunun pozulmasına yol verməmək, əhalinin marifləndirilməsi, yol infrastrukturunun qurulmasında peşəkar mütəxəssislərin cəlb edilməsi, sərnişin daşınmasında monopoliyanın ləğvi, Dövlət Yol Polisinin mahiyyətinə uyğun xidmətinin təmini, yol nəqliyyat hadisələri ilə bağlı işlərə qanunun aliliyinin tətbiqi nəinki tıxac məsələsini digər əlaqəli vacib məsələlərin həllinə gətirər.
Vüqar Dadaşov
MCP SŞ-nın üzvü, hüquqşünas