Müstəqilliyinin ilk illərindən Azərbaycanda fəaliyyət göstərən ASELSAN burada həm müdafiə sənayesi, həm də mülki sahələr üçün layihələr istehsal edir.
ASELSAN-ın bu yaxınlarda Azərbaycanda quraşdırdığı yüksək sürətli çəki ölçmə sistemləri texnologiyası daşımalarda qənaət təmin etməklə səmərəli və ekoloji cəhətdən təmiz bir tətbiq kimi diqqət çəkir.
Magistral yollarda quraşdırılan yüksək yürətli çəki ölçmə sistemləri ilə avtomobillər dayanmağa və ya sürəti azaltmağa ehtiyac olmadan stansiyalardan keçərkən sürət, nömrə, çəki, en, uzunluq, hündürlük, nəqliyyat vasitəsinin növü və oxların sayı haqqında məlumatlar ölçülür və qeydə alınır.
Bu sistem sayəsində avtomobillər magistral yolda dayanmadan normal sürəti ilə hərəkət edərkən elektron tərəzi ilə ölçülür. Əvvəllər ağır nəqliyyat vasitələrinin dayanıb dəqiqələrlə növbə gözlədiyi və sonra tərəziyə çıxdığı proses indi sürəti azaltmadan həyata keçirilir. Belə ki, sürücülər bu prosesi hiss etmirlər.
ASELSAN-ın Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri Azərbaycanda 6 stansiyada istifadəyə verilib və ilin sonuna qədər 17 stansiyada istifadəyə veriləcək. Yaxın vaxtlarda Azərbaycanda ümumilikdə 51 stansiyanın yaradılması planlaşdırılır.
ASELSAN-ın Bakı baş direktoru Özgür Kürüm, Anadolu agentliyinin müxbirinə verdiyi açıqlamada bildirib ki, ASELSAN-ın son bir ildə tətbiq etdiyi texnologiyalar sayəsində Azərbaycan avtomobil yolllarında yubanmalar olmayacaq.
Kürüm, Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemləri sayəsində nəqliyyat vasitələrinin ənənəvi üsullardan fərqli olaraq, dayanmadan, yavaşlamadan və normal hərəkət sürətini qorumadan nömrə tanınması, çəki aşkarlanması, nəqliyyat vasitələrinin aşkarlanması və nəqliyyat vasitələrinin təsnifatı kimi proseslərə məruz qaldığını bildirib.
Yüksək Sürətli Çəki Ölçmə Sistemlərinin ASELSAN tərəfindən yerli və milli olaraq hazırlandığını bildirən Kürüm, “Bu sistem inanılmaz səmərəlilik təmin edir. M1 magistralında (Bakını Rusiya sərhədinə birləşdirən) orta hesabla 450 min litr yanacağa qənaət edilir. M1 şossesinin illik vaxtı 75 min saat “Yoldakı stansiyalar sayəsində ildə təxminən 1200 ton karbon emissiyasının qarşısı alınacaq ki, bu da ildə 48 min ağacın təmizləyə biləcəyi məbləğə uyğundur.” dedi.
Kürüm, bu sistem sayəsində limiti aşan nəqliyyat vasitələrinin yaratdığı əlavə yol baxım xərclərinin 50 faiz azalacağını ifadə edərək, “M1 avtomobil yolunda hər il təxminən 15 milyon manat (9 milyon dollar) milli sərvət israfı olacaq. qarşısı alınacaq. Layihəmizi ümumilikdə 2 mərhələdə həyata keçirəcəyik. dedi.
Noyabrın 11-22-də Azərbaycanın BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının 29-cu Tərəflər Konfransına (COP 29) ev sahibliyi edəcəyini xatırladan Kürüm, yüksək sürətli Çəki Ölçmə Sistemlərinin iqlim dəyişikliyi ilə bağlı fəaliyyətləri nəzərdən keçirərkən mühüm rol oynayacağını bildirib.(ulusal.az)