Avropanın uçan taksi xəyalları nağd pul qıtlığı üzündən çökdü
Avropada inqilabi nəqliyyat vasitəsi kimi görülən elektrikli uçan taksilər maliyyə çətinlikləri səbəbindən gözlənilən sürətlə inkişaf edə bilmir. Xüsusilə Almaniyada fəaliyyət göstərən Volocopter və Lilium kimi şirkətlər ciddi nağd pul problemi ilə üzləşirlər.
Avropanın uçan taksi xəyalları nağd pul qıtlığı üzündən çökdü
Volocopter builki Paris Olimpiadasında iki nəfərlik elektrikli VoloCity təyyarəsini buraxmağı planlaşdırırdı. Lakin bu vizyon həyata keçirilə bilmədi və şirkət yalnız tanıtım uçuşları təşkil etdi.
Şirkət aprel ayında Almaniya hökumətindən 100 milyon avro kredit almağa çalışdı, lakin bu cəhd uğursuz oldu.
İndi Volocopter Çin avtomobil istehsalçısı Geely-nin 95 milyon dollarlıq sərmayə qarşılığında şirkətin 85 faizini alacağını gözləyir. Bloomberg-in məlumatına görə, bu razılaşma əldə olunarsa, gələcək istehsal Çinə keçə bilər.
Lilium: Cəsarətli dizaynlar, böyük maneələr
Digər alman startapı Lilium şaquli uçuş və üfüqi uçuşu təmin edən 30 elektrik reaktiv mühərriki ilə innovativ uçan taksi dizaynı hazırlayıb. Şirkət 780 ədəd üçün əvvəlcədən sifariş və müqavilə bildirişləri ilə diqqət çəkib.
Lakin maliyyə çətinlikləri Liliumun fəaliyyətini pozdu. Noyabr ayında şirkət əsas əməliyyatlarını iflasa keçirdi və Nasdaq birjasından çıxarıldı. Yeni təyyarələrin istehsalı davam etsə də, maliyyə problemləri layihəni daha da çətinləşdirir.
Şaquli Aerokosmik
Bristolda yerləşən Vertical Aerospace şirkəti VX4 modeli ilə elektrik təyyarələri bazarında Böyük Britaniyanın ən böyük oyunçularından biridir. Şirkət bu il ilk uğurlu pulsuz uçuş və eniş sınaqlarını həyata keçirib.
Bununla belə, Vertical Aerospace də maliyyə çətinlikləri ilə mübarizə aparır. Şirkət ən böyük kreditoru olan ABŞ-da yerləşən Mudrick Capital ilə xilasetmə müqaviləsi bağladı.
Bu çərçivədə Mudrick 50 milyon dollarlıq əlavə investisiya edəcək və 130 milyon dollarlıq borc səhmə çevriləcək. Beləliklə, Mudrik şirkətin 70 faizinə sahib olacaq, təsisçi Stiven Fitzpatrikin payı isə 20 faizə enəcək.
Airbus
Avropanın ənənəvi aviasiya nəhəngi Airbus CityAirbus NextGen layihəsi ilə EVTOL (şaquli qalxma və enmə qabiliyyətinə malik elektrik təyyarəsi) sahəsində möhkəm addımlar atır.
80 kilometr məsafə qət edən və saatda 120 kilometr sürətə malik dörd nəfərlik bu avtomobil şirkətin texnoloji nou-hau sayəsində davamlı inkişaf nümayiş etdirir.
Bazarın gələcəyi qeyri-müəyyəndir
Uçan taksilərin ilk marşrutlarının hava limanları və şəhər mərkəzləri arasında olması gözlənilir. Ancaq gəlirliliklə bağlı ciddi narahatlıqlar var. Batareyaların tez-tez dəyişdirilməsi və pilot xərcləri əməliyyat xərclərini artırır.
Mütəxəssislər bu investisiyaların Teslaya bənzər bir transformasiya yaratmaq ümidi ilə edildiyini bildirirlər. Bununla belə, layihələrin gələcəyi investorların səbri və bazarın bu yenilikçi vasitələrə necə reaksiya verməsi ilə formalaşacaq.