Newscenter.az.25.12.2018. 2018-ci ilin yanvar-dekabrayları ərzində Energetika Nazirliyinə və nazirliyin tabeliyində olan Enerji Məsələlərini Tənzimləmə Agentliyinə istehlakçıların hüquqlarının qorunması, abonentlərin elektrik enerjisi və təbii qazla təchizatı məsələləri ilə bağlı 2085 ərizə və müraciət daxil olub. Nazirliyin mətbuat xidmətindən Newscenter.az-a bildirilib ki, vətəndaşlar tərəfindən edilən müraciətlərin 979-u elektrik enerjisi, 618-itəbii qaz təchizatı,488-i isə digər məzmunlu məsələləri əhatə edib.
Elektrik enerjisi təchizatı üzrə müraciətlərin361-ielektrik sayğaclarının quraşdırılması və ödənişlərin hesablanmasında çətinliklərin yaranması, 123-ü enerji təchizatı şəbəkəsinə qoşulmaya görə texniki şərtlərin verilməsi, 142-ienerji təchizatında yaranmış fasilələr, 162-i elektrik qurğu və avadanlıqlarının istismara yararsız olması, 191-i isə elektrik enerjisinin verilişində yaranan digər çatışmazlıqlarla bağlı olub.
2018-ci il ərzindəistehlakçılarınqaz təchizatı ilə bağlı qeydə alınmışmüraciətlərdən87-iqaz xəttinə qoşulma, 76-ıqaz təchizatının dayandırılması və ya fasilələrlə verilməsi, 338-isayğaclarda yaranan qüsurlar və izafi borcun yaranması, 117-iisə qaz təchizatında yaranmış digər problemlərəaid olub.
Bu dövr ərzində istehlakçılar tərəfindən nazirliyə ünvanlanan müraciətlərdən 1283-ü nazirlik və Enerji Məsələlərini Tənzimləmə Agentliyi tərəfindən araşdırılaraq cavablandırılıb,60-a yaxın müraciət müvafiq tədbirlər görülməsi üçün aidiyyəti qurumlara göndərilib.
Energetika Nazirliyinə daxil olanbütün ərizə və müraciətlər “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa, elektrik enerjisindən və qazdan istifadə qaydalarına, elektroenergetika və qaz təchizatı haqqında mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq icra edilib.
Xatırladaq ki, vətəndaşların müraciətlərinə baxılması işinin səmərəli təşkili məqsədilə nazirliyin rəsmi internet səhifəsində “Elektron müraciət” bölməsi yaradılıb.