PISA 2022 Yaradıcı Düşüncənin qiymətləndirilməsi tələbələrin orijinal və effektiv həllər, biliklərdə irəliləyişlər və təxəyyülün təsirli ifadələri ilə nəticələnə biləcək ideyaların yaradılması, qiymətləndirilməsi və təkmilləşdirilməsində məhsuldar şəkildə iştirak etmək qabiliyyətini ölçür.
Yaradıcı düşüncə nədir?
Bakı şəhəri. Sabunçu rayonu 96 saylı məktəbin direktoru Mehriban Hacıyeva qeyd edib ki, PİSA qiymətləndirməsinin konsepti barədə fikirlərdə bunlar aydın şəkildə ifadə edilir.
PİSA qiymətləndirməsinin konsepti barədə fikirlərdə bildirilir:
Yaradıcı düşüncə dəyərli və orijinal ideyaların yaranmasına səbəb olan düşüncə tərzidir. Bütün insanlar yaradıcı təfəkkürlə məşğul olmaq və “gündəlik” yaradıcılığı (gündəlik fəaliyyətlərə qeyri-ənənəvi şəkildə müraciət etmək) tətbiq etmək qabiliyyətinə malikdirlər. Yaradıcı təfəkkür təkcə yaradıcı yazı və ya incəsənət kimi təxəyyülün ifadəsi ilə bağlı kontekstlərə deyil, həm də ideyaların formalaşmasının məsələlərin, problemlərin və ya cəmiyyəti narahat edən məsələlərin araşdırılması üçün funksional olduğu digər sahələrə də tətbiq oluna bilər.
PISA qiymətləndirməsi tələbələrin müxtəlif kontekstlər və ya “domenlər” üzrə müxtəlif və orijinal ideyalar yaratmaq, ideyaları qiymətləndirmək və təkmilləşdirmək bacarıqlarını yoxlayacaq. Qiymətləndirmə dörd sahəni əhatə edir: yazılı ifadə, vizual ifadə, sosial problemlərin həlli və elmi problemin həlli. Bu sahələrin hər birində şagirdlər tək düzgün cavabı olmayan açıq tapşırıqlarla məşğul olurlar. Onlardan ya çoxsaylı, fərqli cavablar təqdim etmələri, ya da ənənəvi olmayan cavab yaratmaları xahiş olunur. Bu cavablar problemin həlli, yaradıcı mətn və ya vizual artefakt şəklində ola bilər.
Şagirdlər üçün Yaradıcı Düşüncəni inkişaf etdirmək nə üçün vacibdir?
Yaradıcı təfəkkür, təcrübələrin, hərəkətlərin və hadisələrin yeni və şəxsi mənalı şəkildə şərhini dəstəkləməklə, şagirdlərin akademik marağına və nailiyyətlərinə, şəxsiyyətinə və sosial-emosional inkişafına müsbət təsir göstərə bilər.
Sinifdən kənarda yaradıcı düşüncə şagirdlərə daim və sürətlə dəyişən dünyaya uyğunlaşmaqda kömək edə bilər. Şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün dəstəklənməsi onlara bu gün və gələcək işçilər kimi yaşadıqları cəmiyyətin inkişafına töhfə verməyə kömək edə bilər: bütün dünyada təşkilatlar və cəmiyyətlər yaranan mürəkkəb problemləri həll etmək üçün novator biliklərin yaradılmasından getdikcə daha çox asılı olur, innovasiyalara aktuallıq verir.