
Turizm təkcə iqtisadi gəlir mənbəyinə deyil, həm də dövlətin müsbət imicini yaratmaq üçün mühüm vasitələrdən biridir. Özbəkistan da bu baxımdan böyük potensiala malik ölkələr sırasındadır. Tarixi abidələr, nadir təbiət mənzərələri, milli adət və ənənələrin harmoniyası turizm sənayesinin bünövrəsini möhkəmləndirir, onu strateji inkişaf istiqamətlərindən birinə çevirir.
Özbəkistan ərazisi qədimdən Böyük İpək Yolunun mərkəzi hissəsində yerləşir. Səmərqənd, Buxara, Xivə kimi şəhərlər dünya sivilizasiyası tarixində xüsusi yer tutur. Məhz bu şəhərlər turistlər üçün cəlbedici “açıq səma altında muzey” rolunu oynayır. Uluqbəy Rəsədxanası, Registan meydanı, İçan qala kimi abidələr hər il minlərlə xarici turisti cəlb edir.
Həmçinin özbək xalqının milli mətbəxinin müxtəlifliyi, əl işləri, folklor ənənələri turistlərin xüsusi marağına səbəb olur.
Turizm infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi istiqamətində aparılan işlərə diqqət yetirsək, görərik ki, ilk növbədə, nəqliyyat, otellər, informasiya texnologiyaları, təhlükəsizlik sistemləri xeyli təkmilləşib.
O cümlədən, elektron viza sistemi sadələşdirilib və müraciət prosesi onlayn formaya keçirilib. Daşkənd, Səmərqənd, Buxara və Xivədə yüksək keyfiyyətli mehmanxanaların və ailə rezidensiyalarının sayı artıb. Böyük şəhərlərdə turistlər üçün informasiya mərkəzləri və interaktiv xəritələr fəaliyyətə başlayıb. Turistlərin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə “Turizm Polisi” sistemi yaradılıb. Bundan əlavə, milli mədəniyyət, adət-ənənələr, xalq tətbiqi sənətləri, milli yeməklər, festivallar vasitəsilə turizmin mədəni və qastronomiya istiqamətləri də fəal şəkildə inkişaf etdirilir.

Son illərdə Özbəkistanda turizmin inkişafında aşağıdakı istiqamətlərdə innovativ yanaşmalar müşahidə olunur:
Ziyarət turizmi - Buxara, Səmərqənd, Xivə, Tərmiz kimi şəhərlər tarixi yerləri ilə minlərlə turisti cəlb edir.
Kokand, Fərqanə vadisi, Zomin, Boysun dağlıq rayonlarında ekoturizm inkişaf edir. Bu ərazilərdə dünya standartlarına uyğun yenidənqurma işləri aparılır.
Sağlamlıq turizmi - sanatoriyalara, müalicə mərkəzlərinə, şəfalı su mənbələrinə baş çəkməklə nəinki dincəlmək, hətta müalicə yolu ilə müəyyən xəstəliklərdən də sağalmaq olar.
Yerli sənətkarlıq və etnoturizm - Margilan atlası, özbək baş geyimləri tikmə məktəbləri, Rişton dulusçuluq mərkəzi bütün dünyada tanınır və məşhurdur. Özbək milli geyimləri təkcə bizdə deyil, dünyanın əsas podiumlarında da nümayiş olunur.
Həmçinin, Səmərqənddəki “İpək Yolu” turizm mərkəzi, Buxarada qədim şəhərlərin yenidən qurulması, “Toshkent City” layihələri vasitəsilə müasir və tarixi turizm birləşdirilir.
Özbəkistana gələn xarici və yerli turistlərin sayını daha da artırmaq üçün aşağıdakı istiqamətlərdə iş aparılması məqsədəuyğun olardı.
Birincisi, marketinq və reklam fəaliyyətini gücləndirmək - Özbəkistanın turizm imkanlarını dünyaya tanıtmaq üçün sosial şəbəkələr, bloggerlər və beynəlxalq media vasitəsilə genişmiqyaslı PR kampaniyaları təşkil etmək. Bu üsul təkcə xarici deyil, həm də yerli turistlərə naməlum istiqamətlərlə tanış olmağa və ora səyahətə marağını daha da artırmağa imkan verir.
Yerli bələdçilərin və tərcüməçilərin hazırlanması xarici turistlərə peşəkar xidmət göstərə bilən xarici dillərdə danışan mütəxəssislərin sayını artırmaq üçün ağıllı bir yoldur. Həmçinin bələdçi və tərcüməçilərin təkcə xarici dilləri deyil, həm də ölkəmizin tarixini dərindən bilmələri məsləhətdir.

Yerli əhalinin turizm mədəniyyətini artırmaq üçün əhali arasında turistlərlə mədəni ünsiyyət, rahat mühit yaratmaq, müsbət təəssürat yaratmaqla bağlı seminar və treninqlərin keçirilməsi zəruridir.
İnteraktiv, rəqəmsal xidmətlər artırılmalıdır. Bu baxımdan müasir turistlərin tələbatını ödəmək üçün turistlərin mobil tətbiqləri, virtual bələdçilər, süni intellektə əsaslanan bələdçilər hazırlamaq lazımdır.
Özbəkistanda turizm sektoru təkcə iqtisadi deyil, həm də mədəni və sosial inkişafa xidmət edən mühüm istiqamətdir. Unikal təbiət mənzərələri, zəngin tarixi irs, qonaqpərvər insanlar, müasir infrastruktur turistlər üçün ideal mühit yaradır. İndi bu imkanların daha da genişləndirilməsi və ölkə brendinin turizm vasitəsilə dünyaya tanıdılması hər bir sektorun nümayəndələri üçün prioritet vəzifədir.
Süleyman