Impera

XƏBƏR LENTİ
15:04Müəllim və valideynlər qəbul edilib14:55“ASAN Həyat” Bahar Festivalı keçiriləcək14:48Azərbaycanda ilk koronavirusa yoluxma faktı qeydə alındı14:26DGK rəhbərliyi vətəndaşları qəbul edib14:09Voleybolçular üçün festival keçiriləcək14:01“Novruz mühazirələri”nə başlanılır13:42Rusiya turoperatorları Azərbaycanın turizm imkanları ilə tanış olublar13:28Azərbaycan Prezidenti türkiyəli həmkarına başsağlığı verib13:11Həftə sonu da hava küləkli olacaq12:54Paytaxtda qanunsuz fəaliyyət göstərən un məmulatlarının istehsalı müəssissənin fəaliyyəti məhdudlaşdırılıb12:45Zakir Həsənov Türkiyə tərəfinə başsağlığı verib12:36"Avroviziya-2020" beynəlxalq mahnı müsabiqəsində Azərbaycanı təmsil edəcək iştirakçının adı açıqlandı12:24Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi sisteminə daxil olan qurumlarda istehsalat təcrübəsinin təşkil olunması ilə bağlı təlim keçirilib12:11Güclü külək qaz xətlərini zədələyib12:05Prezident Heydər Əliyev prospekti ilə Zəki Məmmədov küçəsinin kəsişməsindəki yeraltı piyada keçidinin açılışında iştirak edib12:00Müəllim olmaq istəyənlərin nəzərinə11:51Prezident koronavirusa görə karantinə alındı11:43Coğrafi İnformasiya Sistemləri əsasında hazırlanmış interaktiv elektron torpaq xəritələrinin təqdimatı keçirilib11:36Nepalın yüksək vəzifəli nümayəndə heyəti “ASAN xidmət”də11:32Mehriban Əliyeva bıçaqlanan qadınla bağlı tapşırıqlar verib11:25İlham Əliyev Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin VI toplantısında iştirak edib11:20Paytaxt məktəbliinin növbəti beynəlxalq uğuru11:05Cənub Qaz Dəhlizi Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin VI iclası başlayıb10:58SOCAR prezidenti Gürcüstan və Türkmənistan rəsmiləri ilə görüşüb10:45Keçən il ARDNF-nin büdcə gəlirləri 19 030,6 milyon manat olub10:40“Sevimli nəğmələr” mahnı müsabiqəsinə start verilib10:34Keçən il qaçqın və məcburi köçkünlərin sosial-məişət vəziyyətinin yaxşılaşdırılmasına 200 milyon manat vəsait ayrılıb10:01KOBİA və KOSGEB arasında əməkdaşlığın yeni istiqamətləri müəyyənləşdi: Birgə Fəaliyyət Planı təsdiqləndi09:56Bakı aeroportundan Belarusa uçan şəxsdə koronavirus aşkarlanıb09:38BTQ ilə hərəkət edən yük vaqonlarının sayı artırıla bilər08:29AQTA laboratoriyaları koronavirusla bağlı çağırışlara hazırdır08:00İdlibdə şəhid olan türk əsgərlərinin sayı 33-ə çatdı17:21Bakı metrosunun bütün stansiyalarında hərəkət bərpa edildi17:11Azərbaycanda koronavirusla bağlı son durum - VİDEO16:54Metronun 3 stansiyasında hərəkət dayandı16:30Müddətsiz əmək müqaviləsi əsasında işləmək istəyən müəllimlər üçün yeni imkan16:12Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankının nümayəndə heyəti Energetika Nazirliyində olub15:45Zakir Həsənov Kaspşiklə Qarabağ probleminin həllini müzakirə edib15:34Külli miqdarda aksiz markası olmayan siqaretlər aşkarlandı-VİDEO15:28Prezident 3 generalı istefaya göndərib15:13Azərbaycanda müqavilə əsaslı təsərrüfatçılıq formalaşdırılır15:10Mübariz Qurbanlı İsrailin Azərbaycana yeni təyin olunmuş səfiri ilə görüşüb15:00Prezident 3 generalı təltif etdi14:00Hotellərə ulduzların verilməsi qaydaları açıqlanıb13:55“AgroHackathon 2020” müsabiqəsinin başlamasına dair mətbuat konfransı keçirilib13:50Energetika naziri ABŞ Dövlət katibinin enerji diplomatiyası üzrə müavininin müşaviri ilə görüşüb13:41Bakıda insanların arasında atəş açan şəxs Mingəçevirdə məhv edildi13:17AQTA-dan yoluxucu xəstəliklərdən qorunmaq və onların yayılmasının qarşısını almaq üçün zəruri tövsiyələr12:50Keçən il 30 vaqon istismara verilib12:45Prezident İlham Əliyev Britaniya Baş Nazirinin ticarət elçisini qəbul edib12:262266 tələbə köçürülməsinə icazə verildi12:13Dövlət Reklam Agentliyinin “İcazələr” sistemi “myGov” portalında12:02Rusiyanın Pyatiqorsk şəhərində Xocalı qətliamı anılıb-FOTOLAR11:46Mədəniyyət və incəsənət biznesinə dair Forum təşkil olunub11:35Türkiyə vətəndaşı Bakı aeroportunda öldü11:26Dövlət Turizm Agentliyi koronovirusla bağlı tədbirlər görür11:16İbtidai sinif şagirdləri üçün müsabiqə keçirilir10:58Gürcüstanda koronavirusun aşkarlanması ilə bağlı Azərbaycandan rəsmi açıqlama10:45Paytaxtın girişində tıxacın aradan qaldırılması üçün genişmiqyaslı işlər aparılır10:21Sabah “Cənub Qaz Dəhlizi” Məşvərət Şurası çərçivəsində nazirlərin VI iclası keçiriləcək10:00Aqrar Sığorta Fondu ilə TARSİM arasında aqrar sığorta sahəsində əməkdaşlıq üzrə Niyyət Bəyannaməsi imzalanıb09:15Düşmən müxtəlif istiqamətlərdən mövqelərimizi atəşə tutub09:00YAP Rəfael Pəsiyevi cəzalandıracaq23:32Holllandiyadakı Ermənistan səfirliyi qarşısında etiraz aksiyası keçirildi-FOTOLAR23:00Gürcüstanda koronavirusa yoluxma aşkarlandı22:00Azərbaycanın hərbi nümayəndə heyəti İranda səfərdədir21:00BDU-nun 49 yaşlı müəllimi vəfat edib20:00Masallıdakı qətllə bağlı cinayət işi başlanıldı18:51ASAN könüllüləri Xocalı soyqırımı qurbanlarının xatirəsini anıblar18:32Xocalı faciəsi ilə bağlı İKT-lab və Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri üzrə Dövlət Komitəsi maarifləndirici tədbir keçirib18:26Azərbaycanda 9 il əvvəl törədilən qətlin üstü açıldı18:04Türkiyə Naxçıvanla sərhədi açdı17:48AQTA saxta kərə yağı istehsal edən daha bir müəssisənin fəaliyyətini məhdudlaşdırdı17:45Azərbaycandan çıxışına qadağa qoyulan şəxs sərhədi qanunsuz keçərkən saxlanıldı17:41Bakıda zəncirvari qəza-3 nəfər öldü17:10BŞİH mitinqlə bağlı müraciətə cavab verdi16:56Binəqədi rayonunda qanunsuz fəaliyyət göstərən istehsal sexlərinin fəaliyyəti məhdudlaşdırılıb16:47Masallıda ailə faciəsi-həyat yoldaşı, qaynı və qaynanasını güllələdi16:39AQTA-da Xocalı soyqırımının 28-ci ildönümünə həsr edilmiş anım tədbiri keçirilib16:10Apteklərdə tibbi maska qıtlığını kimlər yaradır? - ARAŞDIRMA15:53Möhkəm təməl üzərində qurulan sarsılmaz qardaşlığın təntənəsi15:16Məcburi köçkünlərdən “Xocalıya Ədalət” Kampaniyasına dəstək-VIDEO15:00Gənclər “Xocalıya Ədalət” Kampaniyası çərçivəsində təşkil edilən onlayn fəaliyyətlərə dəvət olunur14:50Bu gün koronavirusa görə Cəlilabadda xəstəxanaya 29 nəfər daxil olub14:15Ombudsman aparatının nümayəndələri Silahlı Qüvvələrin Baş Klinik Hospitalında olublar14:00Xocalı soyqırımı qurbanlarının xatirəsinə həsr edilmiş mini futbol üzrə açıq birincilik keçirilib13:53İranda koronavirusdan ölənlərin sayı 19-a çatdı13:36Azərbaycan Ordusunda silsilə tədbirlər keçirilib13:28Məktəblərdə Xocalı soyqırımına dair silsilə tədbirlər13:18Sabah 17 dərəcə isti olacaq13:06Azərbaycan və Türkiyə prezidentləri arasında telefon danışığı olub12:34İlham Əliyev ABŞ Dövlət katibinin enerji diplomatiyası üzrə müavininin müşavirini qəbul edib12:06BNA-da Xocalı qurbanları yad edilib11:50Torpaqla örtülən qaz kəmərləri dayaqlar üzərinə qaldırılır11:30Xocalı faciəsi bəşəriyyətin ən dəhşətli soyqırımlarından biridir - VİDEO11:15Güclü külək enerji xətlərinə ciddi ziyan vurub11:09İlk dərs və məşğələlər Xocalı soyqırımına həsr edilib11:01Məcburi köçkünlər üçün yeni binalar tikiləcək10:42Məktəblərdə ilk dərslər Xocalı soyqırımına həsr edilib10:30İrandan Azərbaycana gələn daha 34 nəfər xəstəxanaya yerləşdirilib
BÜTÜN XƏBƏRLƏR
Şubat 2020 (569)
Ocak 2020 (9)
Aralık 2019 (384)
Kasım 2019 (731)
Ekim 2019 (779)
Eylül 2019 (708)

«    Şubat 2020    »
PtSaÇaPrCuCtPz
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Korporativ sektorda PR fəaliyyətin əhəmiyyəti və rolu

12 Fevral 2020, 13:00   


Newscenter.az.12.02.2020. İctimaiyyətlə əlaqələr (Public Relations) və bu əlaqələrin sistemli şəkildə qurulması, inkişafı istər dövlət, istərsə də korporativ sektorda (özəl sektor) çalışan qurumlar üçün vacib məsələlərdən biridir. Bəşəriyyətin hazırda dördüncü sənaye inqilabı və rəqəmsal transformasiya periodunda olması, dəyişikliklərin sürətinin hər ötən gün artması, yeni çağırışların yaranması fonunda PR fəaliyyət hər bir təşkilat üçün strateji əhəmiyyət kəsb edir.

PR və bu sahə ilə məşğul olan şəxslərin fəaliyyətinin mahiyyətini müəyyən edən ümumiyyətlə 500-dən çox yanaşma mövcuddur.Ümumi yanaşma bundan ibarətdir ki, PR fəaliyyətlə məğul olan insanlar cəmiyyəti, biznesi inandıran insanlardırlar. Yəni onlar təşkilat daxilində və xaricində biznesin, məhsulun uğurlu olduğu ideyasını, onun üstünlüklərini təbliğ edir, müxtəlif hədəf qruplarını, ümumilikdə isə cəmiyyəti inandırır vəöz mövqelərinizi gücləndirirlər.Amerika İctimaiyyətlə Əlaqələr Cəmiyyəti PR-a belə bir tərif verib: İctimaiyyətlə əlaqələr təşkilat və cəmiyyət arasında qarşılıqlı faydalı münasibətlərin qurulmasına istiqamətlənən strateji kommunikasiya prosesidir.

Korporativ sektorda fəaliyyət göstərən müxtəlif bizneslərin formalaşması, inkişafında PR-ın rolu çox vacibdir. Çünki hər bir biznes ən başlıcası pozitiv imicə sahib olmalıdır, cəmiyyət, hədəf auditoriyası, çalışdığı sektordakı qurumlar onu tanımalıdır. PR fəaliyyətin də elə başlıca istiqaməti müsbət imicin qurulması, saxlanılması, daha da inkişafı,kommunikasiyanın dərinləşməsi, mümkün böhran vəziyyətlərinin qarşısının alınması və idarəedilməsidir.

Biznes strukturun ictimaiyyətlə əlaqələrinin uğurlu şəkildə təşkili, müsbət imicinin formalaşması üçün PR strategiya formalaşdırılmalı, bu strategiya biznes strukturun fəaliyyətindən irəli gəlməlidir.Bu PR strategiya əsasında isə Yol Xəritəsi çəkilməlidir, ki, hansı addımlar hansı zamanda və ardıcıllıqla atılacaq.Burada PR mütəxəssis biznes strukturun daxilində digər şöbələrlə, rəhbərliklə, satış, marketinq, hüquq departamenti, texniki departament və digərləri ilə sıx əlaqəli və koordinasiya olumuş şəkildə çalışmalı, bu iş komanda işi olmalıdır.

Öz müsbət imicini qurmaq, onu daha da inkişaf etdirmək, ictimaiyyətlə əlaqələri formalaşdırmaqistəyən hər bir biznes strukuruna PR üzrə mütəxəssisin dəstəyi vacibdir və şirkətin bütün inkişaf mərhələlərində PR fəaliyyət ayrılmaz hissə olmalıdır.

Xüsusilə ölkə daxili ilə yanaşı xaricdə də müxtəlif iri layihələr icra edən biznes qurumları öz imiclərinə diqqət yetirməli, həssaslıqla yanaşmalı və peşəkar PR fəaliyyət aparmalıdırlar. Çünki xarici tərəfdaşlar, xüsusilə maliyyə institutları elə ən birinci imic məsələsinə diqqət göstərirlər.

PR fəaliyyət təkcə media ilə kommunikasiyadan ibarət deyil

Dördüncü sənaye inqilabı dövründə bizneslər də dəyişikliyə məruz qalır. Bir sıra ənənəvi bizneslər sıradan çıxır, biznes rəqəmsal platformaya keçir. Belə bir dövrdə PR sahəsində də yeni alətlərin tətbiqi, yeni yanaşmalara ehtiyyac var.

Hazırda PR fəaliyyətdə çoxkanallı kommunikasiyadan istifadə olunur, fərqli rəqəmsal alətlər daha çox önə çıxır, ənənəvi kommunikasiya metodlarının tətbiqi azalır. Amma onu da qeyd etmək lazımdır ki, güclü düşünmə qabiliyyəti olan, dərin təhlilə meylli cəmiyyətlərdə ənənəvi kommunikasiya - ənənəvi media hələ də güclü təsir imkanlarını saxlayır və PR fəaliyyətdə əsas alətlərdən biridir. Bu mənada ənənəvi media ilə iş hər zaman aktual qalmalıdır.

Lakin PR fəaliyyətdə təkcə media ilə iş kifayət etmir. Media ilə iş, jurnalistlərlə görüşlər,xüsusilə də press-relizlərin yazılması və yayılması sadəcə bir istiqamətdir. Çünki press-relizlərin mediada verilməsi hələ imic qurmaq demək deyildir.

Biznesin cəmiyyətə töhfə verdiyini göstərmək üçün korporativ sosial məsuliyyət istiqamətinə xüsusi diqqət göstərilməlidir. Hər bir biznesin cəmiyyət qarşısında bir sosial məsuliyyəti də olmalıdır.

Cəmiyyətdə rəy yaradan şəxslərlə - influencerlərlə də iş vacibdir. Bu müsbət imicin formalaşmasına təsir göstərir. Bir qayda olaraq insanlar ekspertlərə, cəmiyyətdə rəy sahiblərinə daha çox etibar edir və onların fikirlərini dinləyirlər.

Həmçinin də biznes barədə uğur hekayələrinin olması, fokus qrupları ilə görüşlərin keçirilməsi, müxtəlif biznes platformalarda təmsil olunma, mətbuat konfransları, brifinqlərin təşkili də vacib məsələlər sırasındadır.

Bir məqamı xüsusi vurğulamaq lazımdır ki, PR fəaliyyətin əsasında heç də maliyyə vəsaiti hesabına kommunikasiyanın qurulması, imicin formalaşması faktoru dayanmamalıdır. PR komanda inandırama metdolarından istifadə etməklə, biznesin fərdlərə,cəmiyyətə və dövlətə verdiyi real əhəmiyyəti, dəyəri qabartmaqla imici qurmalı və kommunikasiya strategiyasını aparmalıdır.

Kommunikasiya strategiyası insan faktoru üzərində qurulmalıdır

PR fəaliyyətin məhsul və brend üzərində qurulması yanaşması artıq inkişaf etmiş Qərb cəmiyyətlərində istifadə olunmur. İndi PR strategiya, imicmeykinq, kommunikasiya biznesin insana verəcəyi töhfənin göstərilməsi üzərində formalaşır. Yəni insan, fərd bu məhsuldan, xidmətdən nə kimi fayda alacaq. Müasir reklam, satışlar da buna yönəlib. Yəni əvvəl PR strategiya məhsulun tanıdılması, ona etimadın formalaşması üzərində qurulurdu,daha sonra məhsul deyil, brendin tanıdılması istiqamətində iş aparıldı və beləliklə uğurlu brendlər formalaşdı. İndi isə imicin formalaşması üçün, böyük korporasiyaların kommunikasiya strategiyası insan faktorunun qabardılması, insana veriləcək dəyərin, töhfənin irəli çəkilməsi üzərində aparılır.Yəni, insan kommunikasiya strategiyasında mərkəzdədir.Amerikalı biznes yazıçıCey Konrad Levinson bildirirdi ki, əgər siz onlarla (hədəf auditoriyası) onların özləri haqqında danışa bilsəz, siz onların bütün diqqətini əldə edəcəksiniz.

Hazırda bu yanaşma Qərb cəmiyyətlərində fəaliyyət göstərən iri korporasiyaların (Nike, Apple, BMW, Turk Telecom, Verizon, L’Oreal və.s) kommunikasiya strategiyasında əsas yanaşmadır.

Azərbaycanda PR sahəsinə diqqət artır

PR sahəsi Azərbaycanda həm dövlət, həm də korporativ sektorda inkişafdadır və hər ötən il bu sahəyə olan maraq artır. Böyük qurumlar peşəkarlarla çalışmaq, uğurlu PR kampaniyalar aparmaq istəyirlər. Lakin ölkəmizdə ümumilikdə PR sahəsində bir sıra çatışmazlıqlar var. Bu çatışmazlıqlar sırasında zəif təşkilatlanma, maraqlı tərəflərin işirakı ilə müzakirələrinaz aparılması, tədbirlər, forumlarınçox nadir hallarda keçirilməsini göstərmək olar. Satış və marketiq sahələrində hər il çoxsaylı tədbirlər keçirilir. PR sahədə isə bu nəzərə çarpmır. 2016-cı ildə ictimaiyyətlə əlaqələr mütəxəssislərini bir araya toplayan “Azərbaycan İctimaiyyətlə Əlaqələr Mütəxəssisləri Assosiasiyası”nın yaranması bu boşluğu müəyyən qədər doldurub. Ötən il Türkdilli dövlətlərin PR mütəxəssislərinin Birinci Bakı Forumu baş tutubvə bu tədbir bu sahədə bir ilk olub.

Ümumilikdə,korporativ sektorda çalışan qurumlar uğurlu PR fəaliyyətə sahib olmaq üçün bir neçə məqama diqqət yetirməlidirlər:

· Biznes qurumlar nəzərə almalıdırlar ki, məhsulun, brendin tanınması, müsbət imicin formalaşması uzun bir prosesdir. PR mütəxəssis bir neçə aya hər şeyi, bütün problemləri həll edə bilməz və 1-2 ayabiznes strukturun öz hədəflərinə çatması inandırıcı deyil. Qarşılıqlı kommunikasiyanın qurulması, pozitiv imicin, etimad mühitinin formalaşması uzun prosesdir, burada kompleks işlər görülməlidir və səbrli olmaq lazımdır;

· Biznes qurumun rəhbəri ilə PR mütəxəssis arasında bir etimad mühiti olmalıdır. Yəni siz peşəkarı işə cəlb etmisiz, ona fəaliyyət-yaradıcılıq azadlığı verməlisiniz, çünki PR yaradıcı bir işdir. Onun məsləhətlərinə qulaq asmaq lazımdır. Stiv Cobs deyirdi ki, biz savadlı insanları ona görə işə cəlb edirik ki, onlar bizə nə etmək lazım olduğunu desinlər. Ona görə cəlb etmirik ki, biz onlara nə etməyin lazım olduğunu deyək. Yəni, PR mütəxəssislə qurumun rəhbərliyi arasında bir inam, etimad və xüsusilə də birbaşa təmas - əlaqə olmalıdır;

· Ölkəmizdə bir çox biznes strukturlarında PR mütəxəssislər çox tez-tez dəyişilir. Onlar ya özləri gedirlər, yəni onların gözləntləri doğrulmur, ya da rəhbər bir müddətdən sonra yeni mütəxəssisin tapılmasını istəyir. Bu da ondan irəli gəlir ki, biznes qurumunun rəhbərliyi səbrsiz davranır, düzgün PR metodların tətbiqinə mane olur və nəticədə iş də ləngiyir və yeni şəxsin tapılması, onun əvvəlki prosesləri öyrənməsi, təhlil aparması də zaman alır. Belə situasiyalar heç də biznesin xeyrinə olmur.

· Bir sıra hallarda biznes strukturlar PR işinin təşkili üçün PR mütəxəssis axtarır və ya PR agentliklə çalışır, amma konkret olaraq nə istəyirlər onu bilmirlər. Soruşanda isə qeyd olunur ki, biz məlumatların mediada dərcini istəyirik. Amma nəyi kommunikasiya etmək, hansı mesaj verilməlidir sualına cavab verilmir. Mediada məlumatların dərci sözsüz ki, vacibdir, amma bu PR fəaliyyətdə sadəcə bir alətdir. Bu cür situasiyadan çıxmaq üçün isə biznesin mövcud durumu ilə bağlı dərin təhlillər, rəhbər şəxslərin hər biri ilə fərdi söhbətlər aparılmalı, şirkətin ümumi strategiyasından irəli gələn PR stratregiya hazırlanmalı və kompleks işlər görülməlidir.

Həmçinin çox vacib məqamlardan biridə ölkəmizdə hələ də PR sahəsinin müstəqil bir ixtisas sahəsi kimi tədris olunmamasıdır. Məhz bu səbəbdən PR sahəsində ixtisasa sahib olmaq üçünhazırda gənclər xaricdə universitetlədə bu sahəni öyrənirlər. Bu mənada gələcəkdə PR ixtisasının ölkəmizdə də tədris edilməsi də məqsədəuyğun olardı.

Əlimərdan Sultanov
OXŞAR MÖVZULAR