
Türkiyə enerji donanmasına iki yeni dərin su qazma gəmisinin əlavə edilməsi ilə dənizdə neft və təbii qaz kəşfiyyatı və qazma fəaliyyətini daha da gücləndirəcək.
Türkiyənin enerji donanması böyüyür.
Türkiyə onu dünyanın dörd ən müasir və ən böyük dərin su enerji donanması sırasına daxil edəcək 7-ci nəsil gəmilərlə dərin sulardakı mövcudluğunu gücləndirəcək və kəşfiyyat və istehsal potensialını genişləndirəcək.
Enerji müstəqilliyi hədəfinə doğru inamla irəliləyən Türkiyə, daha iki gəmi əlavə etməklə, hazırda dörd qazma gəmisi, iki seysmik tədqiqat gəmisi və bir üzən təbii qaz hasilat platformasını işlədən dənizdəki fəaliyyətini daha da gücləndirməyə hazırlaşır.
Prezident Rəcəb Tayyib Ərdoğanın açıqladığı yeni qazma gəmilərinin əlavə edilməsi ilə enerji donanmasındakı gəmilərin sayı 9-a yüksəlib. Bu gəmilərə Fatih, Yavuz, Kanuni və Abdülhamid Han qazma gəmiləri, Barbaros Hayrettin Paşa, MTA Oruç Rəis seysmik kəşfiyyat gəmiləri və ilk üzən təbii qaz hasilat platforması olan Osman Qazi daxildir.
Keçən il Cənubi Koreyada tamamlanan, uzunluğu 228 metr, eni 42 metr olan gəmilər dənizdə 12 min metr dərinliyə qədər qazma qabiliyyətinə malikdir. Helikopter meydançası və 200 nəfərlik yaşayış sahəsi ilə təchiz edilən gəmilər 2029-cu ilə qədər fasiləsiz fəaliyyət göstərə bilər.
Enerji və Təbii Sərvətlər naziri Alparslan Bayraktar iyulun 18-də gəmilərdən ilkinin təxminən iki ay sonra Türkiyəyə gələcəyini və akkreditasiya və sertifikatlaşdırma proseslərindən sonra yanvar və ya fevral aylarında xidmətə hazır olacaqlarını açıqlamışdı.
Qara dəniz və onun hüdudlarından kənarda yeni üfüqlərin açıldığını bildirən Bayraktar, Türkiyənin enerji donanmasının təkcə sayca deyil, texnologiya, tutum və əməliyyat səmərəliliyi baxımından da dünya səviyyəli səviyyəyə çatdığını qeyd etdi.
Seysmik Tədqiqat Gəmiləri
Yerli inventar 2012-ci ildə Türkiyənin ilk seysmik tədqiqat gəmisi Barbaros Hayreddin Paşanın suya buraxılması ilə inşa edilməyə başlandı.
Dəniz səviyyəsindən 8 kilometr aşağıda geoloji strukturları tədqiq edə bilən Barbaros Hayreddin Paşa iki və üç ölçülü seysmik məlumatlar toplaya bilir. Çəkisi 4711 ton olan gəmi peyk rabitəsi vasitəsilə öz istiqamətini və mövqeyini avtomatik müəyyən edə bilir. Uzunluğu 84 metr və eni 21,6 metr olan gəmidə helikopter meydançası da var.
MTA Oruç Rəisin tikintisinə 2012-ci ildə tamamilə yerli imkanlarla başlanılıb. Çoxsaylı qabaqcıl elmi və texniki avadanlıqlarla təchiz edilmiş gəmi 2017-ci ildə istismar sınaqlarına, təlimlərinə və sınaq əməliyyatlarına başlayıb.
Açıq dənizlərdə iki və üçölçülü dərin seysmik tədqiqatlar aparmağa qadir olan müasir hərəkət və manevr sistemləri ilə təchiz edilmiş gəmi neft və təbii qaz kəşfiyyatını, həmçinin quru sahələrinin və kontinental şelfin sualtı fasiləsizliyinin monitorinqi kimi strateji əhəmiyyətli elmi tədqiqatları səmərəli şəkildə həyata keçirə bilər.
MTA Oruç Rəis dəniz dibindən başlayaraq 15.000 metr dərinlikdəki geoloji strukturların təsvirini çəkə bilir. Uzaqdan idarə olunan müasir sualtı avtomobil 1500 metr dərinlikdə dənizin dibini təfərrüatı ilə izləyə, dərhal ölçmə və analiz üçün dəniz suyundan və dənizin dibindən nümunələr götürə bilir.
Uzunluğu 87 metr, eni 23 metr olan gəmi müxtəlif bucaqlarda 35 aktiv kamera ilə təchiz olunub.
Türk mühəndislər tərəfindən inşa edilən MTA Oruç Rəis Seysmik Araşdırma Gəmisi keçən il Somalidə başlayan ilk qitələrarası missiyasını iyun ayında başa vurdu. Somali sahillərində 3D seysmik məlumatlar toplayan gəminin avqust ayına qədər yeni missiyasına hazır olacağı gözlənilir.